X

بلاگ مدیا ونچر

rss

به بلاگ مدیا ونچر خوش آمدید. در این بلاگ مطالب مفید و آموزشی در رابطه با سرمایه گذاری خطرپذیر در حوزه رسانه منتشر می گردد.

artc2.PNG

یک استارت آپ موفق باید از هفت خوان رستم عبور کرده و به معیارهای خاصی دست یابد. هرچند عبور از موانع سخت است، اما غیرممکن نیست، البته اگر بدانید چه کارهایی را باید انجام دهید و چه کارهایی را نباید. طی کردن مراحل اولیه نیازمند داشتن دورنمای درست و گرفتن سنجیده‌ترین تصمیمات جهت مرتکب نشدن اشتباهات فلج‌کننده است. باید محصولی تولید کنید که نه‌تنها آنچه شما می‌خواهید را ارضا کند، بلکه آنچه مشتری می‌خواهد و نیاز دارد را هم تأمین نماید. باید تیم درستی از کارمندان و پیمانکاران تشکیل داده و با بینش، انگیزه و اراده‌ی قوی، فضای سالمی برای خود و شرکتتان فراهم کنید. برای اطمینان از قرار داشتن در مسیر درست باید مربیانی پیدا کنید که توصیه‌های درستی به شما کرده و درهای تازه‌ای را به رویتان باز کنند.

artc1.PNG

تعاریف زیادی در مورد کارآفرینان سازمانی وجود دارد. تیم‌های بسیار ارزشمندی که به‌خوبی آموختند، اصول مهم کارآفرینی را در نقش‌های سازمانی‌شان، اعمال کنند. آنها در سازمان‌ها کار می‌کنند. ریسک‌های کسب و کار را می‌پذیرند و با اینکه خود صاحب کسب و کار نیستند، درست مثل مالک کسب و کار فکر و عمل می‌کنند