X

بلاگ مدیا ونچر

rss

به بلاگ مدیا ونچر خوش آمدید. در این بلاگ مطالب مفید و آموزشی در رابطه با سرمایه گذاری خطرپذیر در حوزه رسانه منتشر می گردد.

نام گذاری استارتاپ ها ، برای شروع کار تاثیری فوق العاده روی موفقیت شما می گذارد. عواقب بد یک نام نامناسب، هم شما را در برقراری ارتباط با مشتریان ناتوان می سازد و هم به تجارتی بدون پیشرفت منجر میشود. برعکس یک نام قدرتمند با معنایی واضح، هم در بازاریابی و هم در جاانداختن نام تجاری تان بسیار مفید خواهد بود. در اینجا 10 روش به شما پیشنهاد می دهیم تا بتوانید نامی زیبا و گیرا برای کسب و کار نوپا خود بیابید.

معضل بیشتر استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا مساله تأمین مالی‌ست. اما واقعیت این است که پول همیشه وجود دارد،‌ فقط باید بدانید کجا آن را پیدا کنید. در اینجا، فهرستی از منابع تامین مالی که استارتاپ‌ها می‌توانند از آنها بهره بگیرند، به ترتیب اولویت‌شان ارایه می‌شود. مطالعه این فهرست به شما کمک می‌کند با صرف وقت و انرژی کمتر تصمیم بهتری بگیرید:

کسرا هاشمی شبستری هرگز قدرت روابط عمومی را در موفقیت شرکت‌ها و مخصوصا شرکت‌های کوچک دست کم نگیرید. با استخدام تولیدکننده‌ محتوای حرفه‌ای، شانس دیده شدن خود را در رسانه‌ها افزایش دهید.

سمیه شعاعی زاده شتابدهنده‌ها یکی از حامیان اصلی استارتاپ‌ها در ابتدای راهشان هستند. در این مقاله قصد داریم تا هفت شتابدهنده معروف آمریکایی و نیز علل برتری هریک را معرفی کنیم.

artc3.PNG

نگاهی بر برترین استارتاپ های حوزه موسیقی و آهنگ ؛ از Uberchord Engineering تا Tradiio و ... امیررضا فخاریان